Wie ben ik?
Mijn naam is Justin van der Hoek, zoals eerder vermeld (home) doe ik aan voetbal en andere sportactiviteiten. Het maakt mij niet zo zeer uit welke sport ik doe, aangezien het mij meestal om de gezelligheid er omheen gaat. Ik vind het heerlijk om met vrienden in een vriendenteam te voetballen, elke zaterdag is het fanatiek tijdens wedstrijden en gaat het na de wedstrijden er ook nog fanatiek aan toe (maar dan met feestjes).


Ik probeer dan ook het meeste uit het leven te halen vanuit ieder moment. Daar komen beslissingen bij die goed en soms slecht uitpakken. Ik vind dat niet erg, aangezien slechte beslissingen levenslessen zijn die je mee kan nemen in de rest van je leven. Daarmee ben ik ook niet in één keer op deze opleiding gekomen of heb ik elk vak altijd in één keer gehaald.
Bij BT zijn er verschillende beroepsrollen waarin je jezelf kan ontwikkelen. In de afbeelding hieronder valt terug te zien welke beroepsrollen jezelf in kan ontwikkelen. Voor mij is dat in deze 4 jaar tijd het gedeelte praktijkonderzoeker geworden. Dit komt doordat bij elk project ik vaak het onderzoeken leuker vond dan iets ontwikkelen. In het jaar van de propedeuse heb ik in het laatste blok dan ook een onderzoekende project gekozen i.p.v. ontwikkeling. Het opmeten, verwerken en analyseren vind ik erg leuk om te doen, registreren en analyseren van bewegen vond ik één van de leukste blokken van BT.
In leerjaar 3 kwam de vrije keuze hoe je de stages en minors wilt indelen. Ik ben begonnen met een minor bij Wetenschap en Gezondheidszorg, dit was een minor waar je leerde op hoog niveau (premaster) literatuuronderzoek te doen en praktijkgericht onderzoek. Dit heeft me erg geholpen in het doorzoeken van artikelen en opstellen van onderzoeken. Deze aspecten kwamen ook terug in de stages die ik vervolgens gevolgd heb. Als laatste minor heb ik science and technology in (adaptive) sports gevolg waar ik ook veel onderzoekende aspecten heb ontwikkeld voor de data-analyse.
Op dit moment ben ik een echte praktijkonderzoeker die zich richt op de coördinerende rol.

